رابطہ کریں | Summit Bank

رابطہ کریں

معزز صارف، سمٹ بینک میں ہم اپنے صارفین کے ساتھ کیے گئے وعدہ نبھانے میں مستعداور اپنی کارپوریٹ ذمہ داریاں پوری کرنے میں فعال ہیں جس کے لیے آپ کی آراء اور شکایات کو اہمیت اور اولیت دی جاتی ہے۔ آپ کی آسانی کے لیے مندرجہ ذیل ذرائع مہیا کیے گئے ہیں جہاں آپ اپنی آراء اور شکایات درج کراسکتے ہیں۔

سمٹ بینک رابطہ سینٹر:

ہماری سمٹ بینک کال سینٹر ہیلپ لائن پر رابطہ :

اندرون ملک صارفین کی سہولت کے لیے:

بیرون ملک صارفین کی سہولت کے لیے:

ڈاک کا پتہ:
سمٹ بینک لمیٹڈ

کمپلینٹ ریزولیشن ایند مینجمنٹ یونٹ، سمٹ بینک لمیٹڈ، سروس کوالٹی ڈپارٹمنت،
11th فلور، سمٹ پلازا، پلاٹ # 8-سی / 1، ممتاز حسن روڈ، آف I. چندریگر روڈ، کراچی

ای۔میل:

ہمیں ای میل کیجئے

آن لائن:

آن لائن شکایت سمٹ بینک کی ویب سائٹ پر درج کرائیے

فیکس:

021-32463553 ہمیں فیکس کیجئے

ڈراپ بکس:

آپ اپنی شکایات ہماری تمام برانچوں میں موجود ڈراپ بکسوں میں ڈال سکتے ہیں۔ شکایتی فارم بھی برانچوں سے حاصل کیے جاسکتے ہیں۔

برائے سوالات اور رائے

آپ اپنی رائے دینے یا سوالات پوچھنے کے لیے ہمیں لکھ سکتے ہیں:

اہم اطلاع:

صارفین کو مندرجہ ذیل معلومات فراہم کرنی ہوں گی:

  • نام
  • ڈاک کا پتہ اور رابطہ کا نمبر
  • سی این آئی سی / اکاونٹ نمبر / کارڈ نمبر
  • برانچ کا نام
  • معاون دستاویزات
اے ٹی ایم اور برانچ کی تلاش:

کسی بھی قریبی سمٹ بینک برانچ تشریف لائیں یا ہمارے برانچ /اے ٹی ایم تلاش کار کے ذریعے اپنی مطلوبہ برانچ کو تلاش کیجئے

شریعت سے متعلق سوالات:

شریعت سے متعلق کسی بھی سوال کے لیے ہمیں لکھئے

آپ کو جواب ملے گا

شکایات کے لئے قرارداد کا وقت لائن:

ای۔میل وصولی کی اطلاع شکایت کی وصولی کے 48 کام کے گھنٹوں کے دوران۔
عبوری جواب دس کام والے دنوں کے بعد اگر معاملہ تفصیلی جانچ پڑتال کا متقاضی ہو۔
حتمی جواب معمولی نوعیت کے معاملات 07 دنوں میں نمٹا ئے جاتے ہیں جبکہ 15 دنوں سے زائد وقت نہیں لگتا ۔ البتہ جن معاملات میں تفصیلی جانچ پڑتال کی ضرورت ہو وہاں 30 دن بھی لگ سکتے ہیں۔

لیکن اگر آپ اپنی شکایت کے حل سے مطمئن نہیں یا آپ کو لگے کہ آپ کا معاملہ غیر منصفانہ یا ناکافی طور پر طے کیا گیا ہے تو آپ ہیڈ آف سروس کوالٹی سے رابطہ کرسکتے ہیں اس کے علاوہ ، اگر آپ محسوس کریں کہ آپ کی شکایت کے ساتھ ناانصافی ہوئی اور آپ اپنی شکایت کے لیے ہمارے طریقہ کار سے مطمئن نہیں ہوئے یا شکایات نظر انداز /حل نہیں ہوئیں، اوپر دی گئی ٹائم لائن کے مطابق ،تو آپ براہ راست اسٹیٹ بینک آف پاکستان یا بینکنگ محتسب پاکستان سے درج ذیل طریقوں کے ذریعے رابطہ کرسکتے ہیں:

اسٹیٹ بینک آف پاکستان:

اسٹیٹ بینک نے صارفین کو شکایات کے سلسلہ میں سہولت بہم پہنچانے کے لیے حال ہی میں ضابطہ اخلاق اور تحفظ ِصارف شعبہ کی ہیلپ ڈیسک قائم کی ہے ۔پتہ ہے: ڈائرکٹر: بینکنگ کنڈکٹ اور تحفظ صارف شعبہ، اسٹیٹ بینک آف پاکستان، آئی آئی چندریگر روڈ، کراچی۔

ویب سائٹ:

بینکنگ محتسب پاکستان:

صارفین اگر چاہیں توترجیحاً بینکنگ محتسب سے اس پتہ پر رابطہ کرسکتے ہیں: پانچواں فلور، شاہین کمپلیکس، ایم آر کیانی روڈ، کراچی۔

ویب سائٹ:

بینکنگ محتسب پاکستان سے رابطہ کے لیے شکایات

(فارم سمٹ بینک کی ویب سائٹ اور برانچوں میں دستیاب ہیں۔)

© حقوق نقل و اشاعت سمٹ بینک لمیٹڈ. جملہ حقوق محفوظ ہیں2016.

آخری تازہ کاری 2018-11-13


براؤزر مطابقت: کروم، موزیلا، اوپیرا انٹرنیٹ ایکسپلورر 8 اور تازہ ترین سفاری